631 مددجوی ایلامی با همکاری بسیج سازندگی سپاه صاحب خانه می شوند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: علاوه برتوزیع روزانه 5 هزار پرس غذای گرم و 10 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ، پروژه مسکن 631 واحدی تا تیر ماه امسال تکمیل و به مدد‌جویان فاقد مسکن این نهاد واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان در نشست با فرمانده سپاه امیرالمومنین‌‌‌«ع» استان ایلام اظهار کرد: پروژه مسکن 631 واحدی که با همکاری کمیته‌ امداد و بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین‌«ع» استان اجرایی شده اند تا تیرماه امسال تکمیل و به مددجویان فاقد مسکن این نهاد واگذار می‌شوند.

 وی افزود: این پروژه بزرگ مسکونی در دو فاز اجرایی شده و فاز نخست آن که 410 واحد بوده قبلا تکمیل و به مددجویان فاقد مسکن در نقاط مختلف این استان واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان داشت: فاز دوم پروژه نیز 221 واحد بوده که تا کنون 156 واحد آن تکمیل و مابقی آن که 56 واحد است که آن هم تا تیرماه امسال واگذار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 31 هزار و 500 خانواده نیازمند این استان تحت حمایت این استان هستند،گفت: از سپاه استان درخواست داریم در قالب پویش «همدلی برای ایران همدل» در زمینه تهیه سبد غذایی و غذای گرم برای مددجویان این نهاد مشارکت کند.

موسی نژاد اظهار کرد: کمیته امداد از ابتدای ماه مبارک رمضان علاوه بر توزیع روزانه دست‌کم 5 هزار پرس غذای گرم، تاکنون 10 هزار سبد غذایی در بین نیازمندان این استان توزیع کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.