گروه جهادی عاشورایی 105 زوج اقلیدی را به خانه بخت فرستاد

تهیه 105 سری جهیزیه به ارزش بیش از 9 میلیارد تومان تنها یکی از اقدامات گروه جهادی عاشورایی در شهرستان اقلید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمدحسین آقاشیری مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید با اشاره به اقدامات گروه جهادی عاشورایی این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه برخی از زوجین جهت آغاز زندگی مشترک و مشکلات مالی بسیار در شرایط کنونی، سپاه شهرستان اقلید به همراه کمک‌مددجویان بهزیستی و همچنین تعدادی از خیرین اقدام به خرید 105 سری جهیزیه با اعتبار 9 میلیارد تومان کرده است.

وی ایجاد یک جو عمومی در شهرستان جهت بخشش اجاره بهای مغازه ها به ویژه در اسفندماه گذشته و تعطیلی مغازه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا را از اقدامات انجام شده توسط این ناحیه عنوان کرد.

 مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید، به تولید و توزیع حدود 33 هزار بسته مواد ضدعفونی کننده دست اشاره کرد و ادامه داد: گروه های جهادی از ابتدای شیوع کرونا در کارخانه تولید الکل اقلید حضور یافته و در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی همکاری کردند که در نهایت حدود 33 هزار بسته به ارزش تقریبی 140 میلیون تومان میان مردم در مرکز شهرستان و روستاها توزیع شد.

وی افزود: همچنین در این راستا حدود هفت کارگاه تولید ماسک راه اندازی شد و بیش از 190 هزار عدد ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع شد.

آقاشیری تهیه چهار هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه را از دیگر فعالیت های این گروه های جهادی عنوان کرد که به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در سطح شهرستان اقلید میان خانواده های نیازمند توزیع شده است.

مدیر بسیج سازندگی سپاه شهرستان اقلید همچنین افزود: در ایام شیوع کرونا 25 نقطه از شهرستان اقلید حدود 28 بار ضدعفونی شدند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.