فعال‌سازی ۵۵۰۰ عرصه اقتصادمقاومتی در گلستان/۶۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی اجرا شد

مسئول بسیج سازندگی گلستان از ایجاد و راه‌اندازی ۵ هزار و ۵۰۰ عرصه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سرهنگ پاسدار حسن ملک‌حسینی در حاشیه بازدید از برخی عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان اظهارداشت: در سال‌های اخیر بسیج سازندگی توجه ویژه‌ای به مقوله اقتصاد مقاومتی داشته و عرصه‌های مختلفی را ایجاد کرده است.

وی افزود: با شعار « هر خانه یک کارخانه و هر ایرانی یک تولیدکننده» و با نگاه تأمین امنیت غذایی و معرفی الگوهای موفق و ترویج آنها در سطح جامعه، در سال‌های اخیر عرصه‌های مختلف اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی در استان ایجاد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوای استان بیان داشت: تا کنون حدود 5 هزار و 500 عرصه اقتصاد مقاومتی در استان راه‌اندازی شده که زمینه اشتغال بیش از 7 هزار نفر را فراهم کرده است.

به گفته وی برای ایجاد و راه‌اندازی این عرصه‌های اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی حدود یکصد میلیارد تومان تسهیلات نیز به متقاضیان پرداخت شده است.

ملک‌حسینی محرومیت‌زدایی را از دیگر اقدامات شاخص بسیج سازندگی برشمرد و گفت: در زمینه محرومیت‌زدایی در سال‌های گذشته تا کنون با اولویت مناطق محروم و کم برخوردارتر 600 پروژه عمرانی در استان به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین پروژ‌ه‌های متعدد و متنوعی در زمینه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و غیره در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاهای استان در حال اجراست.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.