اشتغالزایی برای ۲۰۰ بانوی خیاط قمی در کارگاه های مشاغل خانگی

به همت بسیج سازندگی استان قم و در قالب ایجاد و توسعه کارگاه های مشاغل خانگی، در آینده نزدیک برای ۲۰۰ بانوی خیاط قمی در زمینه دوخت مانتو، اشتغالزایی صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سرگرد پاسدار کریم مرادی مدیر اشتغال، آموزش و کار آفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم طی سخنانی در نشست با تنی چند از کارشناسان و تولیدکنندگان لباس و پوشاک که در سالن جلسات سازمان بسیج سازندگی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ظرفیت سنجی و نیازسنجی رده های مقاومت بسیج به منظور ایجاد و توسع مشاغل خانگی، مقرر شد که در مرحله نخست ۵۰ کارگاه خیاطی چهار نفره برای بانوان بدسرپرست و یا بی سرپرست قمی راه اندازی شود و این افراد به دوخت مانتو بپردازند.

وی افزود: در سال جاری یکی از اهداف و مأموریت های بسیج سازندگی استان قم، تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و به خصوص فراهم سازی زمینه اشتغالزایی است که در این باره ایجاد و توسعه کارگاه های مشاغل خانگی مورد حمایت ویژه این سازمان قرار می گیرد و از کارآفرینان در این امور حمایت به عمل می آید.

آزاده آریایی، مسئول دبیرخانه نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر نیز در این جلسه با تقدیر از فعالیت های بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی برای بانوان دوزنده لباس و پوشاک ابراز داشت: توسعه مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت عظیم بانوان در این جهت امروزه یکی از نیازهای مهم کشور است، ضمن آن که باید از ظرفیت نهادهایی چون بسیج در این راستا نهایت استفاده را کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.