گروه جهادی لجستیک تریلرداران استان مرکزی تشکیل شد

فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی از تشکیل گروه جهادی لجستیک با هماهنگی بسیج سازندگی به منظور مقابله با کرونا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، نادر مددی با بیان اینکه پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی از سال ۹۶ تشکیل و آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: پایگاه بسیج تریلرداران استان با موافقت سپاه روح‌الله استان تشکیل و تحت حمایت بسیج اصناف فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: جهادگران این پایگاه بسیج همواره در بحران‌های کشور همچون سیل خوزستان، زلزله سرپل ذهاب وارد میدان شده و در جابجایی کانکس و کمک‌های مردمی همکاری داشتند.
فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی نیز جهادگران راننده با موکب‌داران همکاری کرده و امروز نیز با شیوع ویروس کرونا وارد عمل شدند.
مددی گفت: ۳۰۰۰ پک بهداشتی تهیه و در بین رانندگان توزیع شد در حالی که توزیع بیش از ۱۵۰۰ پک نیز در مناطق محروم استان در دستور کار است.
وی ادامه داد: پایگاه بسیج تریلرداران استان بیش از ۱۰۰۰ راننده عضو دارد که با هماهنگی سپاه روح‌الله به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کنند.
فرمانده پایگاه بسیج تریلرداران استان مرکزی تصریح کرد: با همکاری خیرین شرکت حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و پیمانکاران این شرکت مواد ضدعفونی کننده تهیه شده و در بین بیماران سرطانی، اوتیسم و ناشنوایان توزیع می‌شود.
مددی تصریح کرد: پایگاه بسیج رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای نخستین بار در کشور با حمایت سپاه روح‌الله و بسیج اصناف تشکیل شده است.
وی گفت: تشکیل گروه جهادی لجستیک با هماهنگی بسیج سازندگی در دستور کار جهادگران راننده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.